Fotorealistická Vizualizace

Věrnější než realita

______________________________________

Vytváření fotorealistických obrázků není jednoduché. Vyžaduje umět zacházet se světlem a stíny, porozumět fyzikálním vlastnostem materiálů, poznat ideální úhel pohledu a postupně vytvářet obraz, který působí realisticky. S novým vykreslovacím jádrem ARCHline.XP je nastavení vykreslování jednoduché, rychlé a lze se ho naučit za pouhý den. Posuňte své návrhy na další úroveň!

Předvolby vykreslování

Nové předvolby vykreslování, úrovně "Nízká (Q1)", "Střední (Q2)"  a "Vlastní (Qx)", vám umožní vytvořit obraz nejvyšší kvality v několika krocích. Nízké nastavení je perfektní pro vytvoření obrazu v pracovní kvalitě na začátku procesu vykreslování s nízkým rozlišením. Střední nastavení je ideální pro scény blížící se finálnímu obrazu. Vlastní nastavení si libovolně přizpůsobíte vašim potřebám: hodnoty můžete určit samostatně na základě počtu světelných zdrojů a složitosti modelu.

Výsledky během procesu

Pokud je výsledek dle Vašich představ, můžete proces vykreslování kdykoli zastavit. Modul potlačení šumu potlačí celou scénu před dokončením vykreslování. Pokud proces vykreslování nedosáhl 50 %, objeví se dialogové okno s dotazem, zda chcete použít potlačení šumu. Pokud vyberete ne, proces vykreslování se okamžitě zastaví.

________________________________________________________

Denoiser 

Tento modul potlačí celou scénu na konci vykreslování nebo      při přerušení vykreslování. Odstraňuje obrazový šum a zároveň obnovuje a zvýrazňuje detaily, což má za následek kvalitnější obraz.

Ostřejší detaily

Tento efekt snižuje šum a zároveň vylepšuje a zostřuje obrázky. Pomáhá vám vytvářet ostré a detailní snímky, které na vašeho klienta zaručeně zapůsobí. Pokud však preferujete jemnější, subtilnější vzhled, jednoduše jej vypněte.

Počet Renderpass 

Vykreslovací modul používá progresivní metodu vykreslování, která zpřesňuje generovaný obraz v každém kroku. Zvýšením počtu kroků se prodlouží doba, ale zlepší se kvalita obrazu. Vyšší počet kroků (víc než 10) je užitečný pro scény se složitým osvětlením. Doporučený počet kroků pro výsledný obrázek vykreslení je 30. Pro rychlé náhledy se doporučuje nižší počet kroků (méně než 10).

Vzorky na pixel 

Vzorkování se týká počtu vzorků sledovaného paprsku, vypočítaných na pixel v obrázku. Řídí vyhlazování, čili vyhlazuje "zubaté" okraje objektů a stíny. Zvýšení počtu vzorků pixelů vede k jasnějšímu a kvalitnějšímu obrazu. Pro finální rendery se složitým osvětlením zvolte 10 nebo vyšší; pro rychlé koncepty zvolte menší než 5

____________________________________________________________